MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

Yeni başlayanlar, nasıl ve ne yapacağını bilmeyenler buraya yazabilir.

İleti

Matmazella
11.01.2006, 12:11

bu değişiklikler MorpheusX & Attachment uyumluluğu için, değişiklikleri templates/MorpheusX/viewtopic_body.tpl dosyasında yapacaksın.
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

İleti D!-LoSH 11.01.2006, 12:20

tesekurler alexis

bu arada inanki mod u yukleyemedim foruma..
anladigim kadariyla ben kendim hatta yaptim,,ama nerde?? onu bilmiyorum
:(
Kullanıcı avatarı
D!-LoSH
Üye
Üye
 
İleti: 82
Kayıt: 09.01.2006, 15:52

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti onurkl 11.01.2006, 13:00

banks kardesim su dosyları istenilen klasoru olayına dokundurup geçmişşin ben o olayı anlamadım instaltxt de bana

attachment_mod/files/index.php -> files/index.php


bole diyo ama benim klasorlerimde files diye bi klasor yok yardımcı olurmusun
onurkl
Üye
Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 10.01.2006, 12:51

İleti D!-LoSH 11.01.2006, 13:00

ee...cevap yazan olmayacakmi :(
Acaba bu yazdiklarinizin hollandacasi yokmu?
benim hollandacam daha iyi, turkceye bakarak :(
Kullanıcı avatarı
D!-LoSH
Üye
Üye
 
İleti: 82
Kayıt: 09.01.2006, 15:52

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti onurkl 11.01.2006, 13:37

beyler cok acil yardıma ihtiyacım var dosyların içindeki index.php dosyasını rootdaki index phph ile değiştirdim şimdi site acılmıyor!!! forumun yedeği var ama nasıl geri duzeltebilirim cok acil lutfen
onurkl
Üye
Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 10.01.2006, 12:51

İleti D!-LoSH 11.01.2006, 13:39

o index.php yi tekrar yukle ..belki cozumdur
Kullanıcı avatarı
D!-LoSH
Üye
Üye
 
İleti: 82
Kayıt: 09.01.2006, 15:52

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti onurkl 11.01.2006, 13:42

elimde index php olsa hemen ama yok y4edeği aldım bole sadece bi text dosyası onunla nasıl kurtarabilirnm onu bilmiyorum
onurkl
Üye
Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 10.01.2006, 12:51

İleti D!-LoSH 11.01.2006, 13:55

burdan gonderilmiyorda
buyurun burdan yukleyin

http://home.deds.nl/~dilosh/forum/

bu arada benim soruma kimse cevap vermedi
ben mod yukleyemedim birturlu
peki mod onemlimi?
onsuz olmazmi?
Kullanıcı avatarı
D!-LoSH
Üye
Üye
 
İleti: 82
Kayıt: 09.01.2006, 15:52

İleti D!-LoSH 11.01.2006, 15:49

cevapsiz kaldim :(
ya akradaslar kimse bana yardim etmiyecekmi yaa??:(
Kullanıcı avatarı
D!-LoSH
Üye
Üye
 
İleti: 82
Kayıt: 09.01.2006, 15:52

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti bqra 19.01.2006, 04:01

sende files diye bi dosya olustur... :? :D
Kullanıcı avatarı
bqra
Üye
Üye
 
İleti: 50
Kayıt: 16.01.2006, 23:13
Konum: İstanbul

İleti nightworrier 19.01.2006, 17:30

şimdi burda bi eksiklik bişey vaa ben bu dosyayı indirdim ama resimdekinden farklı bi dosya çıktı adımlarda farklı yaniolamdı kısaacası :S
nightworrier
Üye
Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 14.01.2006, 15:05

İleti Tilki.Kurt 26.01.2006, 03:45

Otomatik mod yükleyen program yok mu?
Tilki.Kurt
Üye
Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 25.11.2005, 21:24

İleti Egos 27.01.2006, 02:41

aßi ßen harfine kadar okudum hatta ikinci kez okudum sizin için Çok kolay $eyler eminim ßunlara ama gelde ßana sor aßi diosun ki dosyaları attıktan sonra nasıl atıcaz neyi kullanarak atıcaz..anlamadım harßiden $imdiden tesekkürler yardımcı olursanız Çok sevinirim hiç ßi ßlgim yok acemi ßi phpbbciyim (;
Egos
Üye
Üye
 
İleti: 64
Kayıt: 23.01.2006, 23:04

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti fatihbaz 27.01.2006, 02:57

onurkl yazdı:elimde index php olsa hemen ama yok y4edeği aldım bole sadece bi text dosyası onunla nasıl kurtarabilirnm onu bilmiyorum


kardeş senin aldıgın yedek database yedegi.sen o index.php yi atmadan önce ftp den eski index.php yi alman gerekiyordu.tabi yönetici arkadaşlar daha iyi bilir ama bence database i yüklemen gerekir tekrar.tabi kısa bi yolu varmı bilemem...
Kullanıcı avatarı
fatihbaz
Üye
Üye
 
İleti: 870
Kayıt: 25.11.2005, 12:26
Konum: Kahramanmaraş

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti berq_o 28.03.2006, 10:50

şöyle bir hatayla karşılaştın ne yapayım

message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?
Kullanıcı avatarı
berq_o
Üye
Üye
 
İleti: 21
Kayıt: 28.01.2006, 00:18
Konum: http://www.akinberk.com

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti Force_user 14.06.2006, 19:56

Arkadaşlar ben aynen söylendiği gibi yaptım, AgA themini kullanamadığım için bu eklentiyle subsilvera bile geçtim. Hiçbir eksik yok admin panelinde 2 ayrı kategori daha açıldı ve ayarları yapıldı problemsiz (uzantılar ve Mesaj ekleri). Fakat mesaj yollama seçeneğine tıkladığımda sayfanın hiçbiryerinde upload eklentisi çıkmıyor. Aynı eski halinde. Ne yapmam gerek birileri yardım edebilir mi acaba?

Şimdiden teşekkürler....
Force_user
Üye
Üye
 
İleti: 11
Kayıt: 13.06.2006, 15:45
Konum: İstanbul

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti trooper 21.06.2006, 16:54

teşekkürler yeterince açık anlatmışın
Kullanıcı avatarı
trooper
Üye
Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21.06.2006, 16:17

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti adin 25.06.2006, 09:24

hızlı cvp modulu indirdim.içinde viewtopic_quickreply,viewtopic_quickreply ve sqr.mod var.bunları nerelere yukleyecem acaba
adin
Üye
Üye
 
İleti: 45
Kayıt: 29.03.2006, 12:57

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti myardimci 21.08.2006, 22:38

bu mod yükleme olayından bi şey anlamadım desem kırılmassınız umarım anlatım tarzınızı biraz daha kolaylaştırsanız sert bnir uslup var örneklerde kopukluk oluşmuş tekrra anlatmöa imkanınız varmı sitemde plus yüklü bu modlarda yüklü ama yınede öğrenmek istiyorum hangi klasöre neyi atıcaz bunlar anlatılsa daha güzel olucak birde sitede portalı kaldırıp direk forum kalsın istiyorum yapılabilirmi yapılırsa nasıl ,emek vermişsiniz teşekkür ederiz ama eleştiri ile açıklarımız kapanır kolay gelsin
myardimci
Üye
Üye
 
İleti: 13
Kayıt: 05.08.2006, 15:41

Cvp: MOD Nedir - Nasıl Yüklenir...

İleti vagaaa 17.03.2007, 19:59

adin yazdı:hızlı cvp modulu indirdim.içinde viewtopic_quickreply,viewtopic_quickreply ve sqr.mod var.bunları nerelere yukleyecem acaba




Evet üstat Bende Indirdim Ama Kurulumu hakkında Hiç bi biLgim yok PhpBB2'e daha bugun basladım ltf biraz yardımcı olurmusunuz kurulum hakkında ?


Şimdiden Tşkler. :+1:
vagabond
vagaaa
Üye
Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 12.03.2007, 04:38

ÖncekiSonraki

Yeni Başlayanlar



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir