im portal download(versiyon) download(theme) nereden?

"premodded/geliştirilmiş sistemler" ile ilgili soru(n)lar ve tartışmalar.

im portal download(versiyon) download(theme) nereden?

İleti Misafir 03.12.2005, 14:29

im portal versiyon downloadını ve themelerini nereden bulabilirim.eğer im portaldan daha iyi bir php portal varsa onuda sölerseniz çok makbule geçer.şimdiden tgeşekkürler.(inanın çok lazım)
Misafir
 

İleti XeNo 03.12.2005, 15:14

IM Portal burada!..
IM Portal ile alakalı her şey için 'Arama'yı kullanabilirsin. Orada temalar var mı bilemeyeceğim. Ama yok sanırım. Zaten yalnızca modlar içinde yapılmış bir arama bu.
Kolay gelsinn.
Kullanıcı avatarı
XeNo
Üye
Üye
 
İleti: 588
Kayıt: 05.10.2005, 16:25
Konum: İstanbul

İleti Misafir 03.12.2005, 15:17

XeNo yazdı:IM Portal burada!..
IM Portal ile alakalı her şey için 'Arama'yı kullanabilirsin. Orada temalar var mı bilemeyeceğim. Ama yok sanırım. Zaten yalnızca modlar içinde yapılmış bir arama bu.
Kolay gelsinn.
çok teşekkürler fakat benim temada bulmam lazım.(matrix teması veya onun gibi siyahlı yeşilli).böle bi tema bulmam lazım.acaba temaları nerden bulurum. www.integramod.com da mysql hatası var siteye girilmiyo.lütfen yardım!
Misafir
 

İleti Curtis 03.12.2005, 15:25

Şimdi IM Portal mı istiyorsun yoksa Integra Mod'mu onu anlamadım çünkü IM Portalda forumun normal teması orada çıkıyor...Yani IM'in kendi özel temaları yok...
Kullanıcı avatarı
Curtis
Üye
Üye
 
İleti: 686
Kayıt: 06.10.2005, 06:22
Konum: İstanbul

İleti Misafir 03.12.2005, 16:34

LAL yazdı:Şimdi IM Portal mı istiyorsun yoksa Integra Mod'mu onu anlamadım çünkü IM Portalda forumun normal teması orada çıkıyor...Yani IM'in kendi özel temaları yok...

ok anladım.peki ım portal her phpbb temasına uyumlumu yani her tema ona uyarlanabilirmi?
Misafir
 

İleti Curtis 03.12.2005, 16:54

Sen kur normal bir mod kurarmış gibi kendi uyarlanır merak etme ;)
Kullanıcı avatarı
Curtis
Üye
Üye
 
İleti: 686
Kayıt: 06.10.2005, 06:22
Konum: İstanbul

Cvp: im portal download(versiyon) download(theme) nereden?

İleti ALTUN 29.10.2006, 11:21

IM Portal sadece portali iceriyor. Yani phpBB forumunun üzerine portal eklemek. IntegraMOD ise IM portalin gelistirilmis ve hazir olan phpBB icerikli bir moddur. Istersen asagidaki adresten inderebilirsin. Ayrica bu modun temalarida coktur. IntegraMOD un üyeleri bu modu her gecen gün gelistirmekteler.
http://www.integramod2.com
Veya
http://kismod.com

Tavsiye edebilecegim bir moddur.
ALTUN
Üye
Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 27.10.2005, 19:48
Konum: Yurt Dışı

Cvp: im portal download(versiyon) download(theme) nereden?

İleti Simuzer 29.10.2006, 13:35

Çok eski bir konu :P
Kullanıcı avatarı
Simuzer
Geliştirme Grubu
Geliştirme Grubu
 
İleti: 668
Kayıt: 09.11.2005, 09:34
Konum: İstanbul


Premodded



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron