All Topics Hack (tüm basliklari listeler)

Eklentiler ile ilgili gelişmeler. Yeni modlar, güncellemeler.

All Topics Hack (tüm basliklari listeler)

İleti murtaza 25.05.2006, 13:18

Download Information
Revision: 1.1.0
File Size: 6 Kb
phpBB Version: 2.0.0 - 2.0.8
Author: Peter Nijssen
Downloads: 1151
Added: 2004-03-28 16:50:12
Last Update: March 31, 2004

This hack displays all the topics of your phpBB all on one page or you can select which forums to select topics from.

You can sort by name, replies or views.


Demosu asagida
http://www.muziekforumonline.nl/phpBB2/alltopics.php

Forumunuzdaki tüm basliklari , listeler cok hos bi mod

Iyi günlerde kullanin anacim

Sevgiyle
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti murtaza 04.06.2006, 11:44

Modun hos bi sheysini ögrendim

bu sadece istediginiz forumdaki basliklarida listeliyebiliyo

ACP`den forum ID`sini veriyon

Mesela 4,7,34,67 yazarsan


sadece o ID`li forumlardaki basliklari listeliyo

ek bi aciklama olsun bu mesajimda

Sevgiyle
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti muradi 20.02.2007, 22:00

üstat biz bunu nereden indirecegiz ben göremedimde...ve demo adresi uçmuş işin diğer kötü yanıda bu son mesajın 8 ay önce eger bunu yazıyı görürsen birdaha eklemeni rica ediyorum şimdiden teşekkürşler..
muradi
Üye
Üye
 
İleti: 25
Kayıt: 08.12.2005, 00:53

İleti XeNo 20.02.2007, 22:36

Merhaba,

Buradan ulaşabilirsiniz: All Topics Hack.

Kolay gelsin.
Kullanıcı avatarı
XeNo
Üye
Üye
 
İleti: 588
Kayıt: 05.10.2005, 16:25
Konum: İstanbul

İleti muradi 22.02.2007, 13:35

XeNo arkadaşım teşekkürler yardımın için.... ama bende şans yok phpBBHacksde'de silinmiş bu mod :( bir el atsanız sevinirim saygılar :)
muradi
Üye
Üye
 
İleti: 25
Kayıt: 08.12.2005, 00:53

İleti webm@ster 22.02.2007, 17:01

bu eklentide açık vardır kurmamanız yararınıza
http://www.*edited*.com/exploits/2248
Kullanıcı avatarı
webm@ster
Üye
Üye
 
İleti: 35
Kayıt: 04.12.2005, 12:45

İleti muradi 23.02.2007, 05:24

üstat uyarın için teşekkürler
muradi
Üye
Üye
 
İleti: 25
Kayıt: 08.12.2005, 00:53

İleti webm@ster 23.02.2007, 09:03

onemli değil fakat prefixlerinizi değiştirirseniz açık kapanacaktır
Kullanıcı avatarı
webm@ster
Üye
Üye
 
İleti: 35
Kayıt: 04.12.2005, 12:45

Re:

İleti NEFRİT 25.12.2007, 00:53

webm@ster yazdı:bu eklentide açık vardır kurmamanız yararınıza
http://www.*edited*.com/exploits/2248


Açığı boş ver ve düşünsene tüm başlıklar tek bir sayfada gösterilirse ne olur ?
yüzlerce sql sorgusu yapılır buda geç açılacak bir sayfa ve kasılacak bir server demektir, bence bemece :D
Kullanıcı avatarı
NEFRİT
Üye
Üye
 
İleti: 287
Kayıt: 17.03.2006, 01:14
Konum: Elazığ


Duyurular & Güncellemeler



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron