[ASKIDA] [YENİ BAŞLAYANLAR] phpbb sss

Site kullanım rehberleri.

[ASKIDA] [YENİ BAŞLAYANLAR] phpbb sss

İleti

ALEXIS
21.12.2005, 21:39

1.0 Forum Kullanımı
Forum sistemi geniş bir kullanıcı kitlesindeki bireylerin düşünce, öneri ve bilgilerini düzenli bir yapı altında ortak bir alanda paylaşabilmelerini sağlar. Gönderiler, aranılan bilgilerin kolayca bulunabilmesini sağlayacak şekilde otomatik olarak düzenlenmektedir. Forum 4 ana bölümde incelenebilir:

Posta (Gönderi) - Bir forum kullanıcısı tarafından gönderilen metindir. Bir posta ile yeni bir konu başlığı (tartışma konusu) açılabileceği gibi mevcut konulardan birisine gönderilen yanıt da olabilir.

Konu - Konular, birden fazla posta içeren gruplardır. Konu içerisindeki postalar kronolojik sırada bulunurlar. Konuyu başlatan ilk posta aynı zamanda tartışma konusunu da başlatmakta, daha sonraki postalar ise diğer kullanıcıların aynı konu ile ilgili görüş ve önerilerini içerir yapıda olmaktadır.

Forum - Forum birden çok konuyu içeren bir gruptur. Her forum ile ilgili bir genel başlık bulunmakta, bu başlık altında alt konular ve içerlerinde değişik kullanıcıların gönderdiği mesajlar bulunmaktadır.

Kategori - İçlerinde aynı kategoride olan forumları bulunduran en geniş gruplardır.

Sisteme girdiğinizde bir forum dizini ile karşılaşırsınız. Bu listeden ana konu başlığını (forum) seçerek o forum altındaki konu (topic) ve onların altında da gönderilen postaları görebilirsiniz.


1.1 Kullanıcı Hesapları
Forum sistemi tümüyle kullanıcı bilgileri üzerine kurulmuştur. Her kullanıcının kendine özel parametrik değerleri değiştirebilme özelliği bulunmaktadır.

1.1.1 Kayıt
Sistemi kullanmak isteyen her kişi öncelikle kayıt olmak zorundadır. Kayıt işlemi için her ekranın sağ üstünde görülen seçeneklerden "Kayıt Ol" işlemini seçiniz.

Öncelikle "Kayıt Şartları" ekranda görünecektir. Devam etmek için bu şartları kabul ettiğinizi beyan etmeniz gerekmektedir.

Daha sonra kayıt bilgileri formu ekrana gelecektir. Buradaki tüm alanlara gerekli bilgileri yazmalısınız. Bu formda belirttiğiniz bilgileri daha sonra "Profil" bölümünden değiştirebilirsiniz. Detay bilgi için 1.7 Profil bölümüne bakınız.

Kayıt işlemi sırasında belirttiğiniz e-posta adresiniz çok önemlidir ve forum ile haberleşmenizi sağlar. Kayıt işleminden hemen sonra e-posta adresinize aşağıdakine benzer bir mesaj gönderilecektir:

<!-- Mail Başlangıcı -->

Site.adı Forumlarına Hoş geldiniz
Lütfen bu msgi saklayınız. Kullanıcı bilgileriniz aşağıdadır.
----------------------------
Kullanıcı adı: Kullanıcı
Şifre: Şifre
----------------------------
Kullanıcı hesabiniz şu anda inaktif. Aktif duruma getirmek için aşağıdaki linke tıklayınız.
http://site.adı/profile.php?mode=activate&u=x&act_key=xxxxxxxx
Lütfen kullanıcı bilgilerinizi unutmayın. Şifreniz database imizde şifrelenmiş bir halde saklanmaktadır. Şifrenizi geri getirmek mümkün değildir. Şifrenizi unuttuğunuz zaman mailinize yeni bir tane isteyebilirsiniz.
Üye olduğunuz için teşekkürler.
Teşekkürler, site.adı

<!-- Mail Sonu -->

Yalnızca bu mesajda belirtilen link çalıştırıldığında kullanıcı hesabınız aktif olacaktır (Yönetici bunun ayarlarını yaptıysa tabi). Özet olarak, kayıt işleminden sonra hemen posta adresinize dönerek bu mesajın gelmesini bekleyiniz. Mesajı aldığınızda, mesaj içerisinde görünen http:// ile başlayan satıra tıklayarak forum sistemine bir onay vermeniz gerekecektir. Bu iki aşamalı kayıt işlemi, kendi isteği dışında foruma üye kaydedilmesini engellemek için konulmuştur.

Bazı özel forumlara kayıt olmak için o forumun yöneticisinin de onayı gerekmektedir. Özel forumlara kayıt şartları daha sonraki bölümlerde açıklanacaktır.


1.1.2 Log In - Giriş
Forum sistemine girdiğinizde yalnızca genel kullanıma açık olan forumları görebileceğiniz bir bölüm karşınıza gelecektir.

Sistemi kullanmaya başlamak için öncelikle Forum Dizini sayfasının altında bulunan Login bölümüne Kayıt sırasında belirlediğiniz Kullanıcı adı ve şifre bilgilerini yazarak "Login" butonunu tıklamanız gerekmektedir.
Bu kısımda giriş yapmazsanız, forum üzerinde herhangi bir işlem yapmak istediğinizde sistem yeni bir ekranda giriş yapmanızı isteyecektir.

Alternatif olarak, tüm sayfaların sağ üstündeki seçeneklerden "Login" kısmını tıklayarak da istediğiniz zaman giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi unutmanız halinde "Şifremi unuttum" kısmını tıklayarak sistemin size yeni bir şifre vermesini ve bu şifreyi aktif hale getirmeniz için e-posta adresinize mesaj göndermesini bekleyiniz.

Bu işlemi seçtiğinizde, karşınıza gelecek olan ekranda kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi yazınız. Sizin adınıza yeni bir şifre hazırlanarak e-posta adresinize otomatik olarak gönderilecektir. Bu işlemden hemen sonra size gelen e-posta mesajında "Yeniden aktive etme" adresi bulunacaktır. Bu adresi tıklayarak yeni şifrenizi aktive edersiniz. Bu işlemi yapmazsanız eski şifrenizi kullanmaya devam edebilirsiniz. Bu yapı, başka birisinin sizin kullanıcı adınızla sisteme girmek amacı ile şifrenizi öğrenmek istemesi durumunda şifrenizi korumaya almaktadır. "Şifremi Unuttum" bölümü gerekli şifre değişikliğini yalnızca sizin kayıt sırasında belirttiğiniz e-posta adresine göndermektedir. Şifrenizi istediğiniz zaman 1.7 Profil Seçenekleri bölümünde değiştirebilirsiniz.

Sisteme giriş yaptıktan sonra siz de değişik konulara posta gönderebilir, yeni bir konu başlatabilir, profil bilgilerinizi değiştirebilir, özel mesajlarınızı kontrol edebilirsiniz. Öncelikle ekranda daha önce görüntülenmeyen forumları göreceksiniz.

Sistemden çıkmak için sağ üst bölümdeki seçeneklerden "Logout-Çıkış" kısmını tıklamanız yeterlidir.
Giriş ekranında beliren "Beni hatırla" göstergesini işaretlerseniz daha sonraki girişlerinizde şifrenizi yazmanıza gerek kalmayacaktır.

Sisteme giriş yaparak Forum Dizinini görüntüledikten sonra, herhangi bir Forum'a tıkladığınızda, o forumdaki konuları görebilirsiniz:

Herhangi bir konu üzerine tıkladığınızda o konuda gönderilen tüm postaları izleyebilirsiniz.


1.2 Posta / Mesaj gönderme
Bir postayı iki şekilde gönderebilirsiniz: Forum dizini bölümünde "Yeni Başlık" kısmını tıklayarak yeni bir konu başlatabilir yada herhangi bir konu içerisinde iken "Cevap Yaz"; kısmını tıklayarak mevcut bir konu altına mesaj gönderebilirsiniz.

Her iki durumda da karşınıza bir posta gönderme ekranı gelecektir. Gerekli mesajınızı yazarak "Gönder" kısmını tıklayınız.

Belirli bir postayı mesajınızda içermek isterseniz, o mesajı görüntülediğinizde gelen ekranda "Alıntı" butonuna tıklayarak mesajınızı gönderebilirsiniz: 1.2.6 Mesaj Yanıtlama.


1.2.1 Posta Formu
Sisteme posta göndermek istediğinizde karşınıza gelen formdur.

Konu - Postanızın konusu. Eğer yeni bir posta ise konu belirtmeniz zorunludur. Belirttiğiniz bilgiler yeni konu başlığını oluşturacaktır. Eğer bir yanıtlama postası hazırlıyorsanız konu kısmını boş bırakabilirsiniz. Burada da bir konu belirtirseniz, postanızın üst köşesinde görüntülenecektir.

Mesaj - Bu bölüm mesajınızı yazacağınız metin alanıdır. Normal şartlarda düz metin yazmanız beklenmektedir ancak özel formatlama, bağlantılar, smilies ve görüntüler, BBCode ve/veya HTML seçenekleri ile eklenebilmektedir.

Smilies - Bunlar, imgesel duygu belirten küçük resimlerdir. Detay için 1.2.6 Smilies bölümüne bakınız.

BBCode - BBCode mesajınızı özel şekilde formatlamak isterseniz kullanacağınız ayıraçlardır. Bunları da eğer ilgili forumda izin verilmişse kullanabilirsiniz. Ekranın sol alt köşesinde "BBCode is ON/OFF" ayıracına bakarak anlayabilirsiniz. Detay bilgi için 1.2.5 BBCode bölümüne bakınız.

HTML - Mesajlarınızı formatlamak için HTML kullanabilirsiniz. Bunları da eğer ilgili forumda izin verilmişse kullanabilirsiniz. Ekranın sol alt köşesinde "HTML is ON/OFF" ayıracına bakarak anlayabilirsiniz.

Cevap geldiğinde bana bildir - Bir posta gönderdiğinizde, ne zaman birisinin yanıt gönderdiğini bilmek isteyebilirsiniz. Bu durumda bu bölümünü işaretleyiniz. Daha fazla bilgi için 1.6 Konuları İzleme bölümüne bakınız.

Sabit / Duyuru - Bu bölümler yalnızca bir konudaki ilk posta için izin verildiyse geçerlidir..

Anket - Bir anket eklemek için yine formun en altına bakınız. Yalnızca seçim düzenleme yeteneği verilen kullanıcılar bu opsiyonu kullanabilirler.


1.2.2 Duyurular
Duyurular özel bir konu olarak işlenirler. Forum Dizini sayfasında tüm diğer konulardan önce görüntülenirler. Ayrıca tüm dizin sayfalarının da en üstünde yer alırlar. Bir duyuru göndermek için posta formunda "Duyuru" butonunu işaretleyiniz.


1.2.3 Sabit Konular
Bunlar da yine özel bir konu olarak işlenirler. Forum görüntüleme sayfasında duyurulardan sonra, diğer tüm konulardan önce yer alırlar.


1.2.4 Anket
Forum üyelerinin bir fikir yada konu üzerindeki düşüncelerini toplamak amacı ile kullanılırlar. Yalnızca yeni bir konudaki ilk posta ile oluşturulabilirler.

Anket Sorusu - Anketin konusunu belirler. Bu soru anketin en üstünde yer alır. Mutlaka belirtilmelidir.

Anket Seçenekleri - Anket sorusunun olası yanıtlarını içerir. Her yanıt için metin kutusu içerisine bunu yazarak "Bu şıkkı ekle" butonuna basınız. Bir anket için en az 2 opsiyon belirtilmelidir.

Anket süresi - Anketin açık olacağı gün sayısıdır. Bu zaman geçtikten sonra anket sonuçları sabitlenir ve artık daha fazla kullanılamaz.


1.2.5 BBCode
BBCode özel formatlama yapabilmenizi sağlar. HTML kodlarına çok benzeyen bu kodların tek farkı <> yerine [] köşeli parantezler içerisine yazılmalarıdır. Bazı örnek kodlar aşağıda verilmektedir:
Daha fazla bilgi için http://www.canver.net/faq.php?mode=bbcode adresine bakınız.

1.2.6 Smilies
Smilies metin içerisinde duygu belirtmeye yarayan küçük resimlerdir. Bunları mesajınızın içinde kullanmak için bazı özel karakterleri yazmanız gereklidir. Örneğin ";Smile" , "Sad" gibi. Bir başka yöntem de belirtmek istediğiniz duyguyu iki ":" işareti arasında yazmaktır: "Wink", "Laughing" gibi. Bir çok şablonda bu karakterler bir tablo içerisinde bulunmaktadır. Herhangi bir yerde bu tablodan istediğiniz karakteri seçebilirsiniz.


1.2.7 Alıntı
Bu opsiyon ile başkalarının mesajlarını sizin postanız içerisinde gösterebilirsiniz. Bir mesajı yanıtladığınızı göstermesi açısından önemlidir. Bir mesajın tümünü içermek için o mesajı görüntülediğinizde sağ üst köşede beliren "Alıntı" seçeneğini tıklayınız. Otomatik olarak posta gönderme formuna geçecek ve yanıtınızı belirtebileceksiniz.


1.2.8 Postaların Düzenlenmesi
Daha önce göndermiş olduğunuz postalar üzerinde değişiklik yapmanızı sağlar. Bunun için mesajınızın sağ üst köşesindeki "Düzenle" bölümüne tıklayıp gerekli değişiklikleri yaptıktan sonra yeniden "Gönder" butonuna basınız. Bir mesajınızı silmek için yine "Düzenle" butonuna basıp "Bu mesajı sil" kısmını işaretleyerek "Gönder" butonuna basınız. Bir başkası tarafından yanıtlanmış bir posta silinemez.



1.3 Özel Mesajlar
Özel mesajlar, forum kullanıcılarının aralarında özel olarak mesaj göndermelerini sağlar. Bu şekilde gönderilen mesajlar yalnızca gönderildiği kişi tarafından alınır, diğer kullanıcılar bu mesajları göremezler.
Bu özelliği kullanmak için herhangi bir sayfanın üstünde yer alan seçeneklerden "Özel mesajlar" (Özel Mesajınız yok veya x adet Özel Mesajınız Var) kısmını tıklayınız. Özel mesaj bölümüne geçeceksiniz.

Gönderme - Özel mesaj göndermenin 3 yolu bulunmaktadır: Birincisi, özel mesaj bölümüne geçerek "Yeni Mesaj" seçeneğini tıklamak. İkincisi size gelen bir özel mesajı okuduktan sonra "Cevapla" seçeneğini tıklamak. Son olarak da kullanıcı bilgilerini listelediğiniz ekranda herhangi bir kullanıcının yanında beliren "Ö.M" bağlantısını tıklamak.

Kullanılan posta formu normal posta formundan bazı noktalarda ayrılmaktadır:
Kullanıcı adı - Mesajın gönderileceği kullanıcının adı. Eğer Ö.M bağlantısını kullanarak gönderiyorsanız bu alan sizin için otomatik olarak doldurulmaktadır. Ayrıca, özel mesajlar Sabit Konu, Duyuru, ya da Anket şeklinde olamaz.

Alma - Size gelen özel mesajlar 3 şekilde belirlenmektedir: İlki, her sayfanın üstünde görülen "Özel mesajınız var" bilgisidir.

Size gelen özel mesajlar doğrudan e-posta adresinize yönlendirilebilir yada forumu incelediğiniz sırada açılan bir pop-up pencerede görüntülenebilir. Bu seçenekleri kendi profil bilgilerinizden ayarlayabilirsiniz.


Bazen yeni bir mesajınız olduğu bildirilmesine rağmen mesajı görüntüleyemezsiniz. Bu bir hata değildir: gönderici, gönderdiği mesajı daha siz okumadan silmiş olabilir. Daha fazla bilgi için bir sonraki bölüme bakınız.

Mesajlarınızın bir bölümünü yada tümünü silebilirsiniz: "İşaretlileri sil" yada "Tümünü sil"Aynı zamanda mesajlarınızı değişik kriterlere göre sıralayabilirsiniz.

Gönderilenler - Özel bir mesaj gönderdiğinizde mesajınız önce "Gönderilenler" e gider ve mesajı gönderdiğiniz kişi sisteme girip mesajlarına bakıncaya kadar orada kalır. Mesaj okunduğu anda sizin "Gönderilenler" bölgenizden alıcının "Gelenler" bölgesine aktarılır. Gönderdiğiniz mesajlar sizin "Gönderilenler" bölgenizde olduğu sürece istediğiniz değişikliği yapabilirsiniz.

Saklananlar - Önemli özel mesajlarınızı saklamanıza yarayan bir bölgedir. "Gelenler" deki önemli mesajlarınızı buraya aktardıktan sonra tüm "Gelenler" bölgesini silebilirsiniz.

"Gelenler" bölgenizde istediğiniz mesajları seçip daha sonra "İşaretlileri Sakla" seçeneği ile bu bölgeye aktarabilirsiniz.


1.4 Kullanıcı Grupları
Kullanıcı Grupları forumun güçlü özelliklerinden birisidir. Gruplama ile belirli bir grup kullanıcının moderatör ve özel izinlerini ve diğer özelliklerini aynı anda değiştirebilirsiniz.
Tanımlanan her grup için sistem yetkilisinden başka bir Grup Moderatörü atanabilmektedir. Grup Moderatörleri kendi gruplarındaki kullanıcı bilgilerini, yetki düzeylerini ayarlayabilmektedir.

Bir Gruba Katılım - Herhangi bir kullanıcı grubuna katılmak için iki yöntem bulunmaktadır. İlki, grup moderatörü tarafından sisteme kaydedilmenizdir. Bu yöntemde kullanıcının hiç bir işlem yapmasına gerek yoktur. Bu, aynı zamanda "Kapalı" veya "Gizli" bir gruba kaydolmak için tek yöntemdir.

Açık bir gruba üye olmak için üst seçenekler arasında bulunan "Kullanıcı Grupları" butonuna tıklayınız.
"Bir Gruba Katıl" listesinden istediğiniz bir grubu seçerek "Bilgileri Göster" kısmını tıklayınız. Bu işlem sizi "Grup Kontrol Paneli" ne götürecektir. Burada da "Gruba Katıl"kısmını tıklayarak kayıt işleminizi tamamlayınız. Katılmak istediğiniz grubun moderatörü bir e-posta mesajı alacak ve ancak onun onaylamasından sonra gruba üye olabileceksiniz.

Grup Moderatörü - Her grup için atanan Grup Moderatörleri kendi grupları ile ilgili işlemleri "Grup Kontrol Paneli" ile yapabilirler. Grup Moderatörleri yalnızca genel sistem yöneticisi tarafından atanabilirler.

Yeni Üye Ekleme - "Grup Kontrol Paneli"nin sağ alt köşesindeki bölüme eklenecek kullanıcı adını yazarak "Üye Ekle" butonuna basınız. "Kullanıcı ara" bölümü ile mevcut forum kullanıcılarını sorgulayabilirsiniz.

Üyelik Onaylama - Grup Kontrol Paneli bölümünde sayfa altında "Bekleyen Üyeler" bölümünü tıklayarak ekrana gelen listeden uygun gördüklerinizi "Üyeyi Onayla" işlemi ile gruba ekleyebilirsiniz.

Üyelikten Çıkarma - Grup Kontrol Paneli bölümünde gruptan çıkarmak istediğiniz üyeleri işaretleyerek "İşaretlileri Çıkar" komutu ile bu işlemi yapabilirsiniz.

Grup Türleri (Açık, Gizli, Kapalı) - Grup türleri de Grup Moderatörü tarafından değiştirilebilir:

Açık - Tüm kullanıcılar grubu ve üyelerini görebilirler. İsteyen forum kullanıcıları bu gruba üye olmak isteyebilirler.
Kapalı - Tüm kullanıcılar grubu ve üyelerini görebilirler ancak bu gruba üye olmak için başvuru yapamazlar, yalnızca Grup Moderatörü kullanıcı ekleyebilir.
Gizli - Grup ve kullanıcıları normal kullanıcılara gösterilmez. Kullanıcılar grup moderatörü tarafından eklenebilir.


1.5 Arama
İlgi duyulan konuları bulmanızı sağlayacak bir arama bölümü bulunmaktadır. Bu bölüme geçmek için üst bölümdeki "Arama" seçeneğini tıklayınız.

Arama Bildirme - Forumda bulunan konular içerisinde istediğiniz bir kelimeyi sorgulayabilirsiniz.
AND, OR, ve NOT operatörlerini kullanarak detaylı sorgulama yapabilirsiniz.
Arama Seçenekleri:
Forum -Arama yapılacak forumu belirleyebilirsiniz.
Kategori - Arama yapılacak kategoriyi belirleyebilirsiniz.
Sırala - Arama sonuçlarını istediğiniz bir alana göre sıralayabilirsiniz.


1.6 Konuları Gözetleme
Forumdaki konulara "Abone" olabilirsiniz. Bu sayede, abone olduğunuz bir konuya herhangi bir posta gönderildiğinde sistem size e-posta ile bir uyarı gönderecektir. Abone olduğunuz her konu için bir e-posta gönderilmektedir (aynı konuda birden fazla gönderi olması durumunda yalnızca bir kez uyarı mesajı alacaksınız)

Konulara Abone Olma - Konu Dizini sayfasının sol altında bulunan "Bu başlığı cevaplar için takip et" seçeneğini kullanarak işleminizi tamamlayabilirsiniz. Ek olarak, bir konuya posta veya yanıt gönderirken "Cevap geldiğinde bana haber ver" seçeneğini kullanarak da o konuya abone olabilirsiniz.

Aboneliği Sona Erdirme - Yine sol alt bölümdeki "Bu başlığı takip etmeyi bırak" seçeneği ile abonelik işleminizi sona erdirebilirsiniz.


1.7 Profiller
Her sayfanın üstünde bulunan seçeneklerden "Profil" kısmını tıklayarak kendi kullanıcı profilinizi değiştirebilirsiniz. Bunun için öncelikle kullanıcı adı ve şifrenizi vererek sisteme giriş yapmalısınız.

Kullanıcı adı - Eğer forum yöneticisi izin vermiş ise kullanıcı adınızı değiştirebilirsiniz.
E-posta - Sistemde kayıtlı e-posta adresinizi değiştirebilirsiniz. Bu durumda, yeni e-posta adresinize bir mesaj gönderilecek ve hesabınızı yeniden aktive etmeniz istenecektir.
Şifre - Sisteme girerken kullandığınız şifrenizi burada değiştirebilirsiniz. Yeni şifrenizi iki kez girmeniz gereklidir.

Her zaman email adresimi göster - Evet seçilirse e-posta adresiniz kullanıcı bilgileriniz ile birlikte görüntülenecektir.
Online olduğumu gizle - Evet seçilirse normal kullanıcıların "Kimler Online" sorularında görünmezsiniz.
Her zaman beni cevaplardan haberdar et - Evet seçilirse, her gönderinizde "Cevap geldiğinde bana haber ver" kısmı otomatik olarak işaretlenecektir. İsterseniz mesajı postalamadan önce bu bölümü iptal edebilirsiniz.
Özel Mesaj gelince beni haberdar et - Evet seçilirse, her özel mesaj aldığınızda e-posta adresinize bir mesaj gönderilecektir.
Özel Mesaj gelince yeni bir pencere aç - Özel mesaj geldiğinde yeni bir pencere ile uyarılacaksınız.
Her zaman imzamı ekle - Posta gönderilerinizde her zaman imzanız otomatik olarak eklenecektir.
Her zaman BBCode kullan - Evet seçilirse, her gönderinizde BBCode'ler kullanıma açık olacaktır.
Her zaman HTML kullan - Evet seçilirse, her gönderinizde HTML kullanıma açık olacaktır.
Smilileri her zaman kullan - Evet seçilirse, her gönderinizde Smililer kullanıma açık olacaktır.
Dil - Kullanacağınız lisanı belirleyecektir.
Ana tema - Tüm ekran görüntülerini değiştirmenizi sağlar.
Zaman dilimi - GMT'ye göre zaman diliminizi seçmelisiniz. Maalesef yaz saati uygulamaları için bir seçenek yok.
Saat formatı - Sistemde kullanılan tarih bilgilerinin nasıl işleneceğini belirler.
Varsayılan format: "D M d, Y g:i a" şeklindedir ve Cmt Nis 09, 2002 4:09 am şeklinde gösterilmesini sağlar.
D : Haftanın günü, M : Ay, d gün sayısı, Y yıl, g saat, i dakika ve a am/pm belirtmektedir.
Avatar - Avatar, sistemde sizi belirleyecek olan küçük bir resimdir. Her kullanıcı kendi avatarını bağımsız olarak seçebilir. Galeride bulunan resimden herhangi birisini seçebilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
ALEXIS
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

İleti

ALEXIS
15.05.2006, 18:53

Çok eskiden yazmışız, düzenlenmesi lazım, hatta faq.php gibi ek bir sayfa/mod bile yapılabilir.
Kullanıcı avatarı
ALEXIS
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

Re: [ASKIDA] [YENİ BAŞLAYANLAR] phpbb sss

İleti birkasif 27.01.2008, 13:53

Emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler
birkasif
Üye
Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 27.01.2008, 13:36


Rehber



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron