pre 2.0.22 code changes

phpBB geliştirme, performans ve hızını arttırmak.

pre 2.0.22 code changes

İleti

Matmazella
11.06.2006, 07:11

sabri, simuzer; doğrulayın lütfen, uykusuz uykusuz bunu buldum ama, önüne arkasına bakmadım pek ?


Kod: Tümünü seç
[ AÇ ]

posting.php

[ BUL ]

      if( $attach_sig && $user_sig != '' )
      {
         $preview_message = $preview_message . '<br /><br />_________________<br />' . $user_sig;
      }

[ BUNUNLA DEĞİŞTİR ]

      if( $attach_sig && $user_sig != '' )
      {
         $preview_message .= '<br /><br />_________________<br />' . $user_sig;
      }

[ AÇ ]

privmsg.php

[ BUL ]

      if ( $attach_sig && $user_sig != '' )
      {
         $preview_message = $preview_message . '<br /><br />_________________<br />' . $user_sig;
      }

[ BUNUNLA DEĞİŞTİR ]

      if ( $attach_sig && $user_sig != '' )
      {
         $preview_message .= '<br /><br />_________________<br />' . $user_sig;
      }
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

Cvp: pre 2.0.22 code changes

İleti sabri ünal 11.06.2006, 10:43

[ BUL ]

Kod: Tümünü seç
      if ( $attach_sig && $user_sig != '' )
      {
         $preview_message = $preview_message . '<br /><br />_________________<br />' . $user_sig;
      }


ile yapılan işlemi daha kısa yoldan yapıyor... ilkinde önce değişkeni tanımlıyor sonra birleştiriyordu
yeni versiyonda birleştirerek tanımlıyor...

[ BUNUNLA DEĞİŞTİR ]

Kod: Tümünü seç
      if ( $attach_sig && $user_sig != '' )
      {
         $preview_message .= '<br /><br />_________________<br />' . $user_sig;
      }


değişiklikler mümkündür...
Mutluyum, biraz komedi takılıyorum! sakın kızmayın yakında geçer, sebebini ben de bilmiyorum! yeni bir aşk da bulmuş değilim!
Kullanıcı avatarı
sabri ünal
Üye
Üye
 
İleti: 1325
Kayıt: 27.10.2005, 15:49
Konum: İstanbul

İleti

Matmazella
11.06.2006, 11:41

Değişken önceden zaten 1-2 yerde tanımlı, tekrar hem tanım hem birleştirme yerine öncekine birleştirme, daha mantıklı geldi. İkisi de aynı şey ama temiz kod yazmak varya, ceviz.net te okumuştum 1-2 sene evvel.
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

İleti

Matmazella
10.08.2006, 02:12

genel bir yere taşıdım.
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

Cvp: pre 2.0.22 code changes

İleti yaso19 10.08.2006, 04:04

ya bu php benim çok hoşuma gitmeye başladı :)
burdaki mesajı görünce biraz duraksadım,nasıl olur bu ya dedim. sonra pc me daha öncelerden indirdiğim makalelerin içinde dolaşmaya başladım. ve gördüğüm yeni bişey daha öğrenmeme sebep oldu valla :) Hakkı Hocadan php dersleri diye bi makalede aynen şöyle yazıyor :)

Bu örnekte, sadece ekleme yoluyla yeni bir değişken oluşturmakla kalmıyoruz; fakat alfanümerik değişkenleri, başka metinlerle de birbirine ekleyebildiğimizi görüyoruz. Bu işlemi nokta işaretiyle (.) yapıyoruz. Bu işlemciyle sadece değişkenlerin değerlerini değil fakat metinleri de birbirine ekleyebiliriz:
<?php
print ("İyileri iyikleri ile alkışla; " . "..." . "ve sen soluklarında daima Mesîh ol..! ")
?>
PHP'nin atama işlemcisinin eşittir (=) işareti olduğunu hatırlıyorsunuz birleşik-atama (combined-assignment) işlemcileri, bu işarete diğer aritmetik işlemciler eklenerek oluşturulur.
Kod: Tümünü seç
İşlemci   Örnek      Anlamı
+=   $a += 5      $a = $a + 5
-=   $a -= 5      $a = $a - 5
/=   $a /=5      $a = $a / 5
*=   $a *= 5      $a = $a * 5
%=   $a %= 5      $a = $a % 5
.=   $a .= "metin"   $a = $a" metin"

Bu işlemi zihnimizde, "A değişkeninin mevcut değerine 5 ekle, çıkan sonucu A değişkenin yeni değeri yap!" şeklinde canlandırabiliriz.

valla sayenizde bi fonksiyon ve kolaylık öğrenmiş olduk.. Tşk hepinize :)

KonuDışı : Phpbb 2.0.22 mi çıkıyor??? :?
Kullanıcı avatarı
yaso19
Üye
Üye
 
İleti: 531
Kayıt: 05.02.2006, 01:01
Konum: İzmir

İleti

Matmazella
10.08.2006, 22:59

kendi kendimize gelin güvey oluyoruz :evil:
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

İleti yaso19 10.08.2006, 23:03

phpbb.com da arattım bulamadım :S abi gerçekten 2.0.22 çıkıoyrmu? çıkıyorsa hiçbi haberi cartı curtu yokmu? ve ne zmn çıkacak ve çok zor olacakmı :S :)
Kullanıcı avatarı
yaso19
Üye
Üye
 
İleti: 531
Kayıt: 05.02.2006, 01:01
Konum: İzmir

İleti

Matmazella
10.08.2006, 23:22

Bir şeyin çıktığı yok, hani 2.0.21 çıkmadan birileri pre 2.0.21 code changes yaptı ya, ben de öyle birşey yaptım, kendimce değişmesi gereken bir yer bulup yazdım.
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

İleti yaso19 10.08.2006, 23:38

abi o zmn dosyaları kurcalamak lasım. bence bunun gibi en az 10-15 tane yer daha vardır değiştirilmesi gereken. şimdi sen 1 tane bulduysan, onlar da baya bi bulmuştur.. desene yakında çıkar diye 2.0.22 :) kokusunu aldım walla gerisini bilmem :P
Kullanıcı avatarı
yaso19
Üye
Üye
 
İleti: 531
Kayıt: 05.02.2006, 01:01
Konum: İzmir

İleti ilkansahin 14.12.2006, 19:17

emeginize saglik benim phpbb artik gecem gündüzüm oldu arkdaslar sizden ricam benim sayfaya bakıp eksiklerimi bana bildirmeniz
Kullanıcı avatarı
ilkansahin
Üye
Üye
 
İleti: 21
Kayıt: 15.11.2006, 18:21
Konum: Sivas

İleti

Matmazella
14.12.2006, 20:34

Var daha benim bildiğim phpBB 2.0.21 hata/bugları:

Bu da dil dosyasına aktarılmamış bir yazı :D

includes/functions_admin.php



$forum_list = ( $forum_list == '' ) ? '<option value="-1">-- ! No Forums ! --</option>' : '<select name="' . $box_name . '">' . $forum_list . '</select>';
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

Re: pre 2.0.22 code changes

İleti Simuzer 28.09.2017, 08:55

Ben bunu gözden mi kaçırmışım.
Kullanıcı avatarı
Simuzer
Geliştirme Grubu
Geliştirme Grubu
 
İleti: 669
Kayıt: 09.11.2005, 09:34
Konum: İstanbul


phpBB Geliştirme



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir