Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

Portal eklentileri ile ilgili konular.

Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

İleti murtaza 27.04.2006, 12:06

Burada portal icin bazi eklentileri sunmaya calisicam sizlere
Umarim isinize yarar anacim
Ben cogunu kurdum (ezpotal icin olanlari)
hem cok menmunum
sizde menmun olun die
buraya koyiyim dedim
Eklentiler
symantec güvenlik duyurulari modu.zip
Bu mod ise symantecin yeni buldugu viruslaeri forumda duyurmasina lazim oluyo , yeni viruslar hakkinda bilgi isteyenlere ideal
(958 bayt) 735 defa indirildi
ezportalda en yeni üyeler.zip
En yeni 5 üyeye ezportalda gösterir
(2.72 KiB) 864 defa indirildi
google adesende bllock ezportal.zip
Ezportaliniza google adesense block yerlestirir , adsensesi olanlar forumlar icin ideal
(1.15 KiB) 802 defa indirildi
en fazla puani olanlar.zip
En fazla puani olanlari ezportalda gösterir . POINTS hackin kurulu olmasi lazim ama forumuzda
(1.49 KiB) 806 defa indirildi
ezportaldaki etkinliklikler.zip
Yakin zazamanda gelecek etkinlikleri ezportalda gösterir , calendar hack yoksa bunuda kurmayin sitenize ise yaramaz
(12.53 KiB) 760 defa indirildi
Dogum günü blogu ezportal.zip
Ezportaliniza dogum günnü blogu kurar , birthday hack yoksa ise yaramaz
(1.72 KiB) 791 defa indirildi
Duyuru blogu EZPORTAL.zip
Ezportal duyurularinizi yazmak icin bir blog kurar
(970 bayt) 829 defa indirildi
allbumistatistikleri (IMPORTAL).zip
Album istatistikleri IMPORTAL icin , eger Photo Album Add-on yada Full Album Pack yoksa kurmayin bunu
(4.27 KiB) 749 defa indirildi
ezportalda misafirler oy kullansin.zip
Ezportalda misafirlerinde oy kullanmasina izin veren bir hacks
(1.17 KiB) 727 defa indirildi
allbumistatistikleri (ezportal).zip
Album istatistikleri EZPORTAL icin , eger Photo Album Add-on yada Full Album Pack yoksa kurmayin bunu
(2.19 KiB) 872 defa indirildi
Aktif_üyeler_IMPORTAL.zip
Importala aktif üyeler blogu
(4.35 KiB) 904 defa indirildi
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti comuyenice 27.04.2006, 20:50

Vallaha çok iyi eline sağlık kardeşim güzel çalışma...
CAN DOSTUM...
Kullanıcı avatarı
comuyenice
Üye
Üye
 
İleti: 63
Kayıt: 29.12.2005, 00:44
Konum: İstanbul

İleti MatrixNeo 30.04.2006, 13:11

çok saol. sayısını artırısaan daha iyi olur. bu başlık sabitlenir o zaman.
Kullanıcı avatarı
MatrixNeo
Üye
Üye
 
İleti: 654
Kayıt: 10.01.2006, 10:19
Konum: İstanbul

Cvp: Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

İleti murtaza 30.04.2006, 13:21

Arttiralim o zaman
Eklentiler
en cok indirilenler IMPORTAL.zip
Pafiledb'de en cok indirilen downloadlari IMPORTALDA gösterir
(3.28 KiB) 715 defa indirildi
Multble polls EZPORTAL.zip
Ezportalinize birden fazla anket koymaniza yarayan bir mod
(1.03 KiB) 740 defa indirildi
Mini takvim modu IMPORTAL.zip
Importala takvim modunu ekler (forumunuzda mini cal modu kuruluysa ise yarar)
(2.46 KiB) 715 defa indirildi
ezportal horoskop modu.zip
Günlük falinizi gösteren hos bir mod (ingilizce gösteriyo ama fallari)
(10.52 KiB) 738 defa indirildi
importal misafirler dil degistirsin.zip
Importalda misafirlerin istedigi dili secmek icin izin veren bir blok
(5.51 KiB) 717 defa indirildi
günün komik resmi modu FUNNYPIC ezportal.zip
hergün portalinizdaki bloga komik bir resim göstertilir , funny pic sitesinde yayinlanan hos bir eklenti
(795 bayt) 751 defa indirildi
ezportal iframi blok.zip
site icinde site gösterir , istediginiz siteyi portal.tpl`den ayarlarsiniz IFRAME BLOCK iste
(1.56 KiB) 728 defa indirildi
avatar on portal.php.zip
Avatarinizi portalda gösterir , misafirlere , misafir resmini gösterir
(8.26 KiB) 738 defa indirildi
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti zuper 30.04.2006, 16:39

helal olsun süper tşk bide şu ezportalla im portalın son sürümlerin download linkini yayınlasan

teşekkürler.
zuper
Üye
Üye
 
İleti: 46
Kayıt: 08.12.2005, 10:54

İleti MatrixNeo 30.04.2006, 17:23

bence bu başlık sabitlenmeli. yöneticilere duyrulur.
Kullanıcı avatarı
MatrixNeo
Üye
Üye
 
İleti: 654
Kayıt: 10.01.2006, 10:19
Konum: İstanbul

Cvp: Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

İleti murtaza 05.05.2006, 13:32

Devam ediyim bari
Eklentiler
1982.zip
ACPnize PORTAL INDEX linki koyar
(1.07 KiB) 701 defa indirildi
946.zip
overall headerdeki menüleri ezportaldadfa göstermenize yariyo
(10.43 KiB) 718 defa indirildi
2537.zip
en yeni arcade oyunlari (IMPORTAL)
(4.12 KiB) 690 defa indirildi
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti Curtis 05.05.2006, 14:19

Yanlız IM Portal için eklenen çoğu bloğun kusuru var.
Kullanıcı avatarı
Curtis
Üye
Üye
 
İleti: 686
Kayıt: 06.10.2005, 06:22
Konum: İstanbul

İleti murtaza 05.05.2006, 14:47

Hmm bilmiyorum importal kullanmadiim icin
Ama ezportaldakilerin hepsi kendi sitemde kurulu

hepsi tikir tikir calisiyo

hangileri hatali curtis?
yenilerine bakayim

Sevgiyle
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti Asterix 05.05.2006, 14:49

ezportalda misafirler oy kullansin.zip

bunun importal için olanı varmı
Kullanıcı avatarı
Asterix
Üye
Üye
 
İleti: 44
Kayıt: 12.04.2006, 18:50
Konum: İstanbul

İleti Curtis 05.05.2006, 14:53

IM Portalda onu Yönetim Paneli'ndeki ayarlardan yapabiliyorsun.
Kullanıcı avatarı
Curtis
Üye
Üye
 
İleti: 686
Kayıt: 06.10.2005, 06:22
Konum: İstanbul

Cvp: Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

İleti NoBeTCi 09.05.2006, 12:14

Bu İm portal aktif üyeler Modulunu Kurdum.Ancak Aldıgım Hata


Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting ')' in /home/x/public_html/blocks/blocks_imp_users_visited.cfg on line 35

Ve Portal Sayfasınada 0 Kullanıcı fwlan dıye bır bloc cıkarıyor.Sice sebebi ne olabılır ?
NoBeTCi
Üye
Üye
 
İleti: 19
Kayıt: 19.11.2005, 23:10

İleti Egos 19.05.2006, 18:59

phpbb forumda kullanamıyoz demi ßunları
Egos
Üye
Üye
 
İleti: 64
Kayıt: 23.01.2006, 23:04

Cvp: Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

İleti NUMBERONE 20.05.2006, 01:40

tsk
Kullanıcı avatarı
NUMBERONE
Üye
Üye
 
İleti: 14
Kayıt: 04.01.2006, 20:21

İleti murtaza 20.05.2006, 02:09

Egos yazdı:phpbb forumda kullanamıyoz demi ßunları


Forumun sag ve sol bloklarinda (varsa) kullanilirsin
Yoksa hayir kullanmani tavsiye etmem

Sevgiyle
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti DDizayn 27.05.2006, 03:09

Harbiden Çok İyi Olmuş Eyvallah Murtaza, Bu Arada Senin Siteni Merak Ettim Bende Portal Olarak Ezportal Kullanıyorum. Reklam Olmayacaksa Adresini Yazarsan Ya da Özelden Mesaj Atarsan Sitenin Linkini Bi Bakmak İsterim.
DDizayn
Üye
Üye
 
İleti: 28
Kayıt: 30.03.2006, 15:18
Konum: Ankara

Cvp: Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

İleti murtaza 28.05.2006, 19:06

America's Army Server Status (IM Portal)

Im portal icin America's Army Server Statüsünü gösteriyo
Oyun forumlari icin kullanisli bisi olabilir

Buyrun Demo : http://www.mofsw.com/phpbb06/portal.php

Iyi günlerde kullanin

Sevgiyle
Eklentiler
America's Army Server Status (IM Portal).zip
(3.51 KiB) 688 defa indirildi
Ögretmenim canim benim , canim benim...
Seni ben pek cok , pek cok severim.
Sen bir anaaaa , sen bir baabaaaaaa
Kalani neyyydiii yaaa unuttum , bu siirin sözlerini ariyorum...
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

İleti fatihalp 14.06.2006, 23:20

murtaza çok teşekkürler Fakat ben Im portal aktif kullanıcıları kurdum orada bu yazıyor yani düzgün çalışmıyor :(


0 registered users visit during the last 0 hours:
fatihalp
Üye
Üye
 
İleti: 163
Kayıt: 02.01.2006, 00:36

Cvp: Portal icin bircok modüller (tek sayfada)

İleti ramses 03.07.2006, 17:21

ya ben ım portal aktif kullanıcıları yapamadım ingilizce benim tema türçe olmadı sorun nerde sölermisiniz..
ramses
Üye
Üye
 
İleti: 50
Kayıt: 29.04.2006, 14:34
Konum: İstanbul

İleti fatihalp 11.09.2006, 00:39

Arkadaşlar emeği geçenlere çok teşekkürler

Başlık sabitlenmeli tabi...
fatihalp
Üye
Üye
 
İleti: 163
Kayıt: 02.01.2006, 00:36

Sonraki

Portal



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron